گروه صنعتی پارسه سازه

گروه صنعتی پارسه سازه

ساخت و نصب انواع جرثقیل کارگاهی . سقفی . دروازه ای .ستونی و ...
گروه صنعتی پارسه سازه

گروه صنعتی پارسه سازه

ساخت و نصب انواع جرثقیل کارگاهی . سقفی . دروازه ای .ستونی و ...

جک بالابر واگن

  Portable Electric Jacks 

گروه صنعتی پارسه سازه سازنده جک های بالابر واگن ، با سابقه چندین ساله تولید ادوات و تجهیزات ساخت واگن ، با سیستم طراحی و مهندسی کارآزموده و کادر کارگاهی مجرب ، آمادگی خود را در عرضه جدیدترین نوع جک بالابر واگن طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا ( شرکت Whiting  کانادا ) اعلام می نماید.  

  

 

 

 

شرح مختصری از دستگاه :

جک ها به گونه ای طراحی شده اند که هم بصورت تکی و هم به صورت مجموعه ای می توان از آنها استفاده نمود. از مزایای منحصر به فرد این سری جک ها :

1. حرکت راحت و بدون محدودیت در تمام جهات :

همانطور که از شکل ظاهری آن مشخص است کاملا پرتابل بوده و تنها به کمک دست در تمام جهات قابل مانور خواهد بود. چرخها به گونه ای طراحی گردیده که پس از موقعیت گیری مناسب به صورت خودکار ، جای خود را به 3 تکیه گاه قوی که متصل به شاسی می باشند خواهد داد ، بدین معنی که هنگام بی باری چرخها در مدار بوده و در موقعیت بالابری از مدار خارج خواهد بود.

 

 

 

2. همزمان شدن تعداد جک ها به دلخواه و به تناسب کار بدون محدودیت

بدین معنی که اگر لازم است یک واگن معمولی بلند شود 4 جک هماهنگ عمل می نمایند و در مواردی هم که واگن های بلند مسافری یا مترو و ترن ست مورد تعمیر و بازسازی قرار می گیرد می توان بدون محدودیت 6 یا 8 جک را با هم بدون هیچ تغییری در کنترل سیستم ، هماهنگ با هم مورد بهره برداری قرارداد. 

 

 

 

3. کنترل همزمانی کل جک ها از تابلوی هر یک از جک ها امکان پذیر است.

توضیح اینکه پانل دستی با متراژ کابل مناسب ، کار کنترل همزمانی را انجام خواهد داد. سوکت این پانل به دلخواه و به تناسب موقعیت می تواند به تابلوی برق هریک از جک ها وصل و از همانجا کنترل همزمانی انجام پذیرد.

بدین ترتیب تجهیزات کنترل همزمانی جک ها ، فقط پانلی خواهد بود که بدون محدودیت در هر موقعیتی به تشخیص اپراتور قرار خواهد گرفت.

 

 شرح اجزاء جک 

 

1. شاسی

شاسی هر جک به گونه ای طراحی گردیده که تحت سخت ترین شرایط کاری تحمل فشار و خمش را خواهد داشت به نحوی که همیشه نیروی وارده به جک در داخل محدوده پایداری ( حریم تکیه گاه ها ) خواهد بود. H تقویت شده وسط و پایه مستحکم پایین که محفظه گیربکس نیز میباشد به صورت کاملا هماهنگ به یکدیگر جوش و با ساپورت های مناسب تقویت گشته است. جنس شاسی از st37 خواهد بود.

2. براکت

براکت نیز از ورق ضخیم و با فرم خاص ساخته شده است که براحتی با واگن درگیر می گردد. فرم براکت می تواند بستگی به خواسته مشتری تغییر کرده و از حالت عمومی به حالت خاص برای بلند کردن واگن های خاص تغییر یابد.  

 

                              

 

3. شفت مارپیچ

جهت بالابردن و پایین آوردن جک از سیستم شفت مارپیچ و مهره مخصوص استفاده شده است. شفت از جنس آلیاژی VCN 200 با قطر 75 م م با دنده مربعی یا سختی 30 راکول ( 30 HRC ) و مهره از جنس برنج آلیاژی با محافظ فولادی با فرم خاص که با واسطه مخصوص به براکت متصل می باشد.

4. تابلو برق

تابلو برق هر جک از بهترین کنتاکتور ها و فیوز های موجود زیمنس یا LG و سوکت های چند منظوره بکار رفته در آن قابلیت های اضافه و کم کردن جک ها و نصب و بازکردن پانل کنترل همزمانی را آسان نموده است.

5. نیروی محرکه

نیروی محرکه اصلی موتور سه فاز با دور   1450 rpm و با قدرت   5.5 hp از نوع ترمزدار 2 لنت خواهد بود.

6. گیربکس و ترمز مگنت

گیربکس بکار رفته از نوع چرخ حلزون با نسبت  25/1 و تبدیل سرعت فولی نیز حدود 3/1 خواهد بود به گونه ای که در نهایت شفت مارپیچ با سرعت 20 دور در دقیقه به گردش درخواهد آمد و سرعت بالا رفتن و پایین آمدن 20 سانتیمتر در دقیقه خواهد بود.

در قسمت تحتانی گیربکس ترمز مگنت 2 لنت در مدار خواهد بود تا از حرکت اضافی هنگام توقف جلوگیری کند.  

 

7. ایمنی

مهمترین پارامتر به کارگرفته شده در ساخت این محصول ،  ایمنی در تمام حالات کارکرد می باشد. الترومگنت های مختلف + میکروسوئیچ های بالا و پایین + شاسی با پایداری بالا تضمین کننده ایمنی کل دستگاه می باشد. اضافه بر آن سیستمی در تابلو برق و براکت نصب می گردد که اگر در حین عملکرد به بالا یکی از جک ها به هر دلیلی از بقیه جک ها جا بماند و عدد ارتفاعی عقب افتادن آن به یک سانتیمتر برسد دستور توقف کل جک ها به صورت خودکار داده خواهد شد و نیز همین حالت در هنگام پایین آمدن هم برقرار است و بدین معنی که به هر دلیل یکی از جک ها با مجموعه جک ها هماهنگ نبوده و سریعتر به پایین حرکت کند در آن حالت نیز هرگاه عدد ارتفاعی اختلاف به یک سانتیمتر برسد دستور توقف کل جک ها داده شده و تا این اختلاف صفر نگردد حرکت مجموعه متوقف است.

 

 

برای توضیحات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۶۶۰۴۱۷۱ و ۰۹۳۲۹۰۲۷۷۸۲

Alireza.shahbazkia@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد